Al dertien jaar lang verzorgt duo Messingh bij Hospice Bethlehem in Nijmegen de muziek bij de herdenkingsdiensten. Deze worden zes keer per jaar gehouden voor de nabestaanden van de recent in het hospice overleden gasten. Eerst deed Ben dat alleen, in samenwerking met Willeke Walters van het hospice. Na een jaar kwam ook Helma daarbij. Duo MESSINGH doet nu alle muziek, nu Willeke helaas recent is wegbezuinigd.
Onze bijdrage bestaat uit drie liederen en twee (eigen) instrumentale stukken (en gitaar-improvisatie tijdens namen voorlezen en kaarsen aansteken)
De diensten hebben altijd een thema waar teksten en muziek op inhaken. Deze keer is dat (waarschijnlijk) weer “CIRKEL”